Fashiolista

Hey guys! I joined Fashiolista and I find it very amusing ;) All those colors and forms are so inspiring! I couldn't stop myself from buying two fabulous pieces that I found on the first day - Gina Tricot white leather vest and Topshop ombre maxi skirt (still waiting for the parcel...) ♥ Actually, I have been filling my wardrobe with maxi skirts and dresses lately and like I said some time ago - I'm definitely going back to black. I still love pastels, but black was my first love (just look at those first blogposts ;)) and I think we will stay together forever ;) So here are my new arrivals and some inspiration:

Heja! Dołączyłam do Fashilista, to świetna rozrywka ;) Te wszystkie kolory i formy są niesamowicie inspirujące! Nie mogłam się powstrzymać przed zakupem dwóch cudownych rzeczy, które znalazłam pierwszego dnia - biała skórzana kamizelka Giny Tricot i gradientowa spódnica maxi z Topshopu (czekam jeszcze na paczkę...) ♥ W sumie to od niedawna wypełniam moją szafę samymi sukienkami i spódnicami maxi i jak też wspomniałam wcześniej - zdecydowanie wracam do czerni. Nadal uwielbiam pastele, ale czerń była moją pierwszą miłością (spójrzcie tylko na pierwsze looki na blogu ;)) i myślę, że pozostaniemy razem na zawsze ;) Rzućcie okiem na moje nowe zdobycze i trochę inspiracji:



Summer

Black Love Even Charlotte Rouge pieces are on Fashiolista!

Do you have Fashiolista.com profile? Tell me, so I can follow :)

Macie profil na Fashiolista.com? Dajcie znać, abym mogła Was obserwować ;)


Speaking of online shopping - here's something for you!
Charlotte Rouge is running a huge sale starting today. All prices are getting really looooow ;)
Enjoy shopping, girls! :)

Please share this information and banner so everyone knows the big news :)


Nawiązując do zakupów przez internet - mam też coś dla Was ;)
Charlotte Rouge zaczyna dziś ogromną wyprzedaż. Wszystkie ceny idą w dóóóół... ;)
Miłych zakupów, dziewczyny! :)

Pomóżcie mi proszę udostępniając tą informację i publikując baner.