Brooklyn


skirt MANGO, bag & sweater & sunglasses ZARA, wedges RIVER ISLAND 

My cross necklace is dead, missing one arm. It was my favorite jewelery :( Do you know where I can find a similar one?

I have to share the information, that I got back to school! I will learn in two weeks how to create movies - make scripts, record, cut. I think I'm doing pretty well at the workshops and I have some great ideas for my first clips ;) What I dream to do are music videos and short ads... We'll see ;)

PS. Thanks you for best wishes under last post!
__________

Mój naszyjnik z krzyżem rozpadł się, był moim ulubionym :( Może wiecie gdzie znajdę podobny?

Muszę się pochwalić, że wróciłam do szkoły! W dwa tygodnie mam zamiar nauczyć się jak tworzyć filmy - pisać scenariusz, nagrywać i montować. Idzie mi już całkiem dobrze i mam coraz więcej pomysłów na pierwsze klipy ;) Zawsze marzyłam o kręceniu teledysków i reklam... Zobaczymy ;)


PS. Dziękuję za życzenia i miłe słowa pod poprzednim postem!