Sleeveles trench coat

 I was away for the weekend, I spent some time with my friends and loaded my batteries for a very busy summer. We had a great time, we prepared some great meals together! I am so motivated to 'work' in the kitchen lately! I was wondering if you would be interested in seeing all those yummy stuff we're making...? I already posted some photos on my facebook or instagram.
I have some great ideas for Charlotte Rouge. I hope I'll be able to fulfill them soon... But for now - here am I in Charlotte Rouge sleeveless trench. I gotta say it's great for business meeting on a hot day ;)

I decided to write short notes in Polish since I've been deleted from personal style bloggers' list.

Wyjechałam na weekend by naładować baterie i spędzić czas z przyjaciółmi. Było świetnie, przygotowaliśmy niezłe posiłki razem! Jestem mocno zmotywowana by 'pracować' więcej w kuchni. Zastanawiam się, czy chcielibyście zobaczyć na blogu te pyszności? Aktualnie są do obejrzenia na facebooku i instagramie.
Mam wiele świetnych pomysłów dla Charlotte Rouge. Mam nadzieję, że będę miała możliwość wkrótce je zrealizować... A tym czasem poniżej ja w płaszczu Charlotte Rouge bez rękawów. Muszę przyznać, że jest idealny na biznesowe spotkanie w gorący dzień. 


I don't know if you've already seen Charlotte Rouge sale on Shwrm.com. If not - don't hesitate to check it out! You can shop via my new online store or facebook
 Nie wiem, czy widzieliście już wyprzedaż ubrań Charlotte Rouge na Shwrm.com. Jeśli nie - rzućcie okiem! Możecie robić zakupy przez nowy sklep internetowy i facebooka.